GRATTIS VEGAS

GRATTIS VEGAS och alla kullsyskon från Sångfågelns Venus & Dark Water´s Heartland Dolcetto

Idag är en fantastisk dag, för exakt 2 år sedan föddes den lilla valpkillen som skulle komma att bli en stor del av mitt liv. Vegas. Tiden går fort men jag kommer precis ihåg den 2 maj, 2015. Jag väntade med spänning på att få reda på om den skulle bli någon liten brun kille.

Första beskedet såg mörkt ut, verkade inte bli någon Vegas. Men Olivia hörde av sig mitt i allt kaos, nämligen så att mitt i hela valpandet skedde en allvarlig olycka på gården. Olivia berättade att det hade blivit EN brun kille! Och han skulle jag få köpa :) Lyckan var fullständig!

Så idag blir det leverpastejsfrukost, lång morgonpromenad och såklart ska Vegas få present också, haha. Han ska få en foderautomat, Trixie activity memory trainer, haha så han inte slänger i sig maten utan måste trycka på en knapp för att få tillgång till EN foderbit. #Lyckligast i Världen för du finns hos oss!!

 

 

Kommentera här: