Stockholm Stipendieutdelning Filipsällskapet

Fantastiska Höst! Jag bara älskar alla färger på träden! Solen som lyser utan att man dör av värmeslag 😃🍁. 
 
Men det finns fler saker som färgar ens liv, självklart min älskade sambo, pajken Wilton och my lifesaver Vegas, och resten av wikstenarna. Förutom dessa, Finns Filipsällskapet som stöttar och påverkar många människors liv positivt, med livsglädje, öppna armar och tro på olika människor.
I fredagskväll skulle vi (jag, Vegas, Ola & Wilton) gå på filipsällskapets utdelning av diabeteshundstipendier. STORT! det var mingel och trevligt folk! I slutet av utdelningen berättade jag lite om hur det gått och framtidsplaner. Då helt plötsligt, från ingenstans kommer Filipsällskapet med en surprise!!! Ett stipendie till MIG?! Jag blev helt mållös, det tog stopp på ord när dessa underbara människor gav mig ett utbildningsstipendie på 10.000kr att utbilda mig till diabeteshundinstruktör. Detta gör att jag kan ta ytterligare ett steg mot målet, att kunna hjälpa andra att få en lika bra sidekicker som jag har i Vegas! 💪🏻🐾
 
Även andra fick stipendier, några fick till att utbilda diabeteshundar, några stipendier till ungdomar som spelar tennis men även ett stipendie till att sprida livsglädje som Peter Jihde fick, STORT GRATTIS ALLA!!
 
Tack till Filipsällskapet för en underbar minnesvärd kväll och en fantastisk vistelse i hufvudstaden 👏🏻☀️,
one life, live it 💙
 
gå in och läs om Filipsällskapet, swisha en slant, bidra du också så fler kan få samma otroliga stöttning!
 
http://filipsallskapet.se/
 
 

Kommentera här: