Höst september 2018

VabeliVAB..... grabben har öronont igen😔. W frågade om man inte bara kunde ta bort örat så han slapp det onda🙉...(jo om det var så lätt) samtidigt som min kropp skriker på mig som en hel opera försöker jag trösta och le, sedan tar jag fram glass🤣 (det hjälper en 10-åring mot allt, lovar!!!) Ingen glass till mig då blodSockret är som en bergodalbana, släng dig i väggen Helix....

Varför? Jo.... ni som int hört det eller valt att misstro, så kan jag bara skrika ut det!!! pga mycket. Just nu är det endel förändringar som tar ut sin rätt. Och en och annan kroppsdel som verkar vilja göra sig påmind om att jag absolut inte får må okej för en dag. Thats sucks...

Förståelse & kunskap A&O, det man inte upplever själv eller har kunskap inom har man också mindre förståelse för, så lyssna, & lär, så förstår du kanske några (få) delar av det här. //J 💙

På jobbet har det äntligen börjat hända saker, chefen jobbar hårt för att jag ska få ett godkännande att ha med Vegas till jobbet. Ingen allergi finns i klassen, vi har ett eget kontor tillsammans med ett härligt gäng lärare som inte har något emot en Vegas på plats. Tyvärr är det många steg som ska godkänna, behöver gås igenom av alla chefsinstanser och skolläkaren. Stegen tar tid... håller tummarna att vi kan få till ett möte så snart som möjligt så jag kanske kan få tillbaka mina bättre värden. Kolla in diabetesgalans fb sida så ser ni en händelse med Vegas💙

 

 

#fuckdiabetes #vårdiabetes
#fuckfibromyalgi #funktionsnedsättning
#familjenfrämst #diabetesvovve

Kommentera här: