VĂ„rfeelingđŸ™ŒđŸ»

Jisses vad tiden gÄr fort!! 
Pumpstart i början av februari och sista pumptrÀffen var i förra veckan. Resultaten Àr slÄende, HBA1c har sjunkit till 53% alltsÄ frÄn Pumpstart dÄ jag hade 78. Mitt HBA1c lÄg pÄ över 107% innan jag skaffade diabetesvovve..
AlltsÄ i över 20 Är levde jag utan nÄgot hopp om en hÄllbar framtid, till att nu kunna fÄ leva. DET mina vÀnner Àr en kÀnsla som Àr svÄrbeskrivlig!! Heja framtid!! Nu hoppas vi pÄ en lite detalj, botemedel!!!!
 
Vegas sköter sitt jobb alldeles utmÀrkt dÄ pumpen (tekniken) avlÀste blodsockret fel och fick mig att tro att jag lÄg bra pÄ 6,9mmol men verkligheten uppdagades dÄ Vegas markerade lÄgt vÀrde, efter bs-koll sÄ hade han rÀtt med ett bs pÄ 2,8mmol.... tack (igen) Àlskade vovve!
 
Idag söndag, var vi pÄ diabetesföreningens Ärsmöte och pratade om diabetesvovvar och livet med en. Mitt under allt sÄ började Vegas gny och gny.... han gav sig inte, tog druvsocker och efter en stund började pumpen larma ocksÄ... Hahaha, aja, lyssnarna fick bevittna en mycket envist gnÀllande diabeteshund dÄ bs lÄg pÄ 2,2...
Vegas in action!
 
TrĂ€ffade Ă€ven en mycket energirik och supertrevlig Elin Cederbrandt som förelĂ€ste om T.A.D. - together against diabetes1. Heja đŸ’ȘđŸ» Keep up the good work!!
 
///VÄrfeeeeeling!!! 
 
Bild: Vegas Pegasus tycker jag Àr astrÄkig nÀr jag pluggar...
 
 
 

Kommentera hÀr: