diabetesvovve 47.0 Jul

 
 

Hej!

Oj nu har det gått sååå lång tid sedan jag skrev. Sry men julen kom lixom alldeles för fort, helt plötsligt är det snart nyår....

Ca en vecka innan jul var vi på begravning, fina fina faster, vila i frid❤️ kommer såå sakna min idol. Fantastiska kvinna med största hjärtat. Mina kusiner, Jamila och Karima, såå fint ni ordnat. Alla kan se att ni ärvt det finaste från faster, Stora hjärtan.

Julen kom i hög hastighet, och jag har en helt underbar familj att dela den med, det ska man aldrig ta för givet. Familjen främst❤️. Mamma och pappa ordnade underbart god mat (som alltid). Kidsen sprang runt och väntade på att få öppna paket, Vegas med.... 🐾😜. Vi firar alltid julen den 23:e det är heligt! Wilton är hos oss varannan jul/nyår och detta året åkte han till sin mamma på kvällen den 23:e... det blir tomt, saknaden stor, speciellt julafton. Jag fick lova att sätta ihop hans julklappar tills han kommer, Dvs imorgon 👏🏻👏🏻 wiiii äntligen kommer min busiga prins hem igen...... imorgon 😃😃😃.

Blodsockret har varit stabilt, hela julen, det är nog första gången någonsin. Innan julen fick jag ont i ena ögat, oron slog till som ett baseballträ i bakhuvudet...att ögonen tar stryk varje dag vet man MEN man förstår det ej riktigt förrän man känner att något är på tok.... den 2/1 ska jag ev på laser av ögonen. Jag har varit extremt noggrann med alla insulindoser mm, för att få blödningarna i ögat att minska och dra sig tillbaka. Tyvärr är ”bra värden” också förändring i mina sockervärden och det påverkar också ögonen....sedan blir ju humöret sådär roligt när man är under press 24-7.....

Nu siktar vi på ett nytt år, ett gött nytt år!! 

Nästa gång jag skriver ska vi rada upp lite mål för 2018!! 💪🏻👊🏻🐾

 

Ps. Besök MyDog mässan i Göteborg 4-7 januari! Soshund kommer ha en monter med assistanshundar.

#WiltonOlaVegasJag #filipsällskapet #soshund #diabetesvovve #diabetes24-7 #diabetes #mydog

   

Kommentera här: