April april... 2018

 
 
Hejåhå vad tiden går!!
 
Man kan tro att jag glömt skriva men tiden har gått så oändligt snabbt!!! GALET!!
vad har hänt senaste veckorna? Jo, jag har varit förkyld och tappat all motivation med allt som heter träning. Visserligen så tränar jag hunden men när det handlar om min egna träning så har jag hamnat på latsidan. 
 
Dock har jag påbörjat en resa, en resa som jag tänkt göra i framtiden och kanske inte precis just nu MEN när tillfället ges måste man våga chansa 🐾⭐️.
:::: Jag SKA bli diabetes/NPF-hundinstruktör ::::
ett mål som ligger långt fram i tiden men målet finns där!!
utbildningen är påbörjad, detta genom att starta med grundutbildning som valp och allmänlydnadsinstruktör. Därefter kommer jag så Småningom forts utbilda mig inom instruktörstemat 🐾😃. Spännande!! 
 
Vi var med på funka för livetmässan här i Växjö i onsdags-torsdags! Vegas var klockren! Mycket information gick fram till intresserade.
 
Den 5maj ska jag och Vegas hålla föreläsning i Kalmar, det lär blir mycket folk! 👍🏻 Inbjuden till det är vi av Omsorgsgruppen.
 
OCH sist men inte minst!! På söndag startar mitt första instruktörsuppdrag, hålla första Valpkursen! 🐾👏🏻
 
Over and out! 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: