2018 diabetesvovve 1.2

Im a proud owner of a useless pancreas 

Dagarna går i ett! Jag håller fortf på och kämpar med rutinerna kring den nya medicinen. Jag har fortf INTE fått några riktiga svar på mina frågor om mitt lilla enzym-failure. Däremot fick jag en tid till diabetessköterskan jag förmodar att hon kommer ha svaren jag eftersökt. Min diab.sköterska är den bästa Lena heter hon och hon är en riktig stöttepelare i alla väder. Hon är en mycket empatisk och förstående person som alltid lyssnar och aldrig tvivlar. Hon är bra!

Mitt kostschema försöker ta livet av mig eller tja..... iaf känns det så i min hungriga mage. Jag är så sjuuuukt less på kall sallad och kött så idag stekte jag isbergssalladen tillsammans med vannameiräkor och körsbärstomater. Flingsalt och vitpeppar... rätt okej. Och få kalorier. B.Sockret låg på 4 efter måltiden. Jag har fuskat på helgen då har jag lyxat till det med sushi. Vikten går äntligen neråt..... inte mycket men lite och det är mer än inget! 2-3kg än sålänge.....🤟🏼

👊🏻 jag var på boxning i Tors. Jag har fortf träningsvärk!!!!! Och i tisdags boxades jag igen, fantastiskt att träningsvärken känns så sjuuuukt mycket redan på kvällen 💪🏻👊🏻 idag är kroppen inte med mig menmen.... ikväll kör vi igen.... 

 

 

Kommentera här: