SommarCypern 2018

Sommar 2018

Vi startade sommaren med att åka till Cypern, sol, värme och avkoppling!!! ☀️🌴

Vegas fick också semester då han varit hos favorit Emme❤️. Emilie har varit hundvakt innan, hon kan alla rutiner och är bäst på att hålla mina regler 😂😇

Vi åkte från Växjö på efm och landade i Larnaca på Cypern runt 22.30. Hettan slog emot oss när vi kom ut från flygplatsen. I en hel vecka solade vi och badade. Åt och drack gott. Dock slutade min Libremätare att fungera första dagen!!!!! KAOS!! INGEN VEGAS OCH INGEN MÄTARE!!!!

Tack och lov kom jag på att Ola har en samsung där jag kunde ladda ner programmet och därefter starta en ny sensor. Jag kan säga att resan hade varit sååååå problematisk utan att kunna mäta......

Nu är vi tillbaka hemma och vi har hämtat min allra finaste voffe och vår finaste prins.

Tack Cypern för en alldeles utmärkt vecka med perfekta värden, och nästan inget ont i kroppen

Kommentera här: