Diabeteshelvetes komplikationer

Men Vafan..... gick in på 1177. För att se senaste i journalen. Jahapp bryt ihop igen då..... Försöker ofta tänka att det alltid finns dom som har det värre. Visst känns det som att man allt för längesedan klarat av mer och lite därtill än man borde.....men man gör det, för man måste. Det finns inget val. Man kan ju lixom inte ge upp, då dör man, på riktigt.....

.....Framför mig har jag ett antal mycket tuffa behandlingar av ögonen, något jag hoppades skulle vara över (hoppades förgäves igen).... sparka undan benen bara!! Så jäfla arg blir jag 😡. Mina diabetesvärden är fantastiska sedan flera år tillbaka....tack vare ny teknik och diabeteshund, meeeen komplikationerna forts komma!!! Så urbota less!!!!!! Hatar jävla laserhelvetet, att bränna inne i ögat medans ögat tvingas vara öppet.... dessutom ha fel på nervsystemet som skickar smärtsignaler x100.......

....så nu är jag en gladare människa efter fått spy lite galla......

#fuckdiabetes #fighter💙 #soshund #filipsällskapet #dontbackdown #falldownseventimesStandupeight

Kommentera här: