Tagga Nosework tävling x2!!!

Jisses!!! Jag hoppades på att komma med på TEM2 tävlingen i Kristianstad kommande helg, men hamnade som reserv på TEM2 inomhus..... aja inte myket att göra. Så jag bokade in mig på TEM1 fordossöket på söndag MEN så fick jag mail om att jag kommit med till TEM2 OCKSÅ!!  
 
Helgen i Kristianstad kommer handla om hundar och tävling!! :)
Lördag : TEM2 inomhus
Söndag : TEM1 fordonssök
.....Kom samtidigt på att vi kanske inte tränat så mkt senaste tiden 😱!!!!!
 
Men vet ni, det är det som är så galet bra med Nosework, hundar älskar det, det kan gå någon vecka utan träning (tror ej det hänt att det gått 1v utan.... men) hundarna vet fortfarande vad "leken" går ut på!! Nosework går att göra i alla svårighetsgrader man vill, allt från supersuper enkelt till toksvårt beroende på hur långt föraren kommit i sin träning. 😊
 
Tagga tävling till helgen!!! NU kör vi!!
 
 

Kommentera här: