Taggad!! 🐕‍đŸŠș

Förra torsdagen började vi trÀna in doft som man anvÀnder i Specialsök. Texas blev Taggad som tusan och jag kÀnde verkligen att -Wow!! Han tar doften sjukt bra!! pÄ lördagen slösurfade jag in pÄ SBK sida om Specialsök och hittade till sidan man anmÀler sig till tÀvling, eftersom det fortfarande Àr inofficiella prov tÀnkte jag, vi testar anmÀla oss och se om vi kommer med... det gjorde vi. PÄ vinst Ä förlust testa och ser dÀrefter vad vi ska trÀna pÄ. I lördags var det dags och jag tÀnkte vad tusan har vi gett oss in pÄ. Meeeen det gick sÄ himla bra!! Texas hittade alla gömmor inom tiden, fick mycket fin bedömning!! 14min konstant sökande, utan belöning mer Àn pepp. Stolt som tusan, detta gör vi om!!!
 
Vi har tyvĂ€rr blivit bortlottade frĂ„n alla nw tĂ€vlingar senaste tiden, sist kom jag pĂ„ reserv 253... fatta hur mĂ„nga som vill tĂ€vla!! Men Ă€ntligen idag kom vi med till en tĂ€vling som kommer ske i Mörrum 1/4, DOCK i behĂ„llarsök vilket Ă€r vĂ„r stora akilleshĂ€l......đŸ˜±đŸ˜±đŸ˜± vi har iaf ngn vecka pĂ„ oss att trĂ€naâœŠđŸŒđŸ’ȘđŸ».
 
Annat som hĂ€nder.... hm kan ej avslöja riktigt Ă€n men inom kort 😉 lovar uppdatera er!

Kommentera hÀr: